A Ty jaki kolor wybierasz na jesień?

painting-fingernails-635261_1280To jedna z moich największych obsesji. Od kilku lat. Poszukując ideału. Zmieniając z dnia na dzień. Zakochując się w kolejnych odcieniach. Paznokcie, bo o nich mowa, a raczej precyzując lakiery do paznokci. Nie wiem ile ich mam. Kiedyś liczyłam i było około pięćdziesięciu. Wciąż jednak nie mam tego idealnego, idealnie szarego (który notabene widziałam u jednej dziewczyny wczoraj w autobusie!), idealnie czerwonego i miętowego. Ci, co mnie znają wiedzą, że jak wejdę do drogerii moje nogi same prowadzą mnie do półek z kosmetykami kolorowymi. Lakiery to przekleństwo, ale pomalowane paznokcie są zdecydowanie częścią mojego życia.

Jesień zbliża się wielkimi krokami, a w zasadzie praktycznie już do nas zawitała. Z tej okazji chciałabym zaproponować kolory lakierów, które moim zdaniem idealnie komponują się z tą porą roku. Po szaleństwach lata: szalonych różach, pastelach czy neonach pora na bardziej stonowane kolory. Wybrałam cztery lakiery z Golden Rose:

  • Oliwkowy
  • Czekoladowy brąz
  • Niebieski
  • Bordowy
Processed with VSCOcam with f2 preset
Lakiery są trwałe, szybko schną i mają bardzo ładne odcienie.

Używam lakierów bardzo różnych producentów. Ostatnio pokusiłam się na Essie, ale niestety jestem bardzo rozczarowana. Cena za produkt jest całkowicie nieadekwatna do jego jakości. Zdecydowanie nie polecam. W tej cenie warto kupić kilka tańszych, które dłużej będą utrzymywały się na paznokciach.

Skomentuj

